فعالیت تمام مدارس از فردا آغاز می شود

مدارس کشور از فردا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ دایر است.
کلانشهر: با توجه به اینکه امروز ۱۳ فروردین، آخرین روز تعطیلات نوروزی محسوب می‌شود، برخی دانش‌آموزان و والدین آنها این پرسش را دارند که آیا مدارس از ۱۴ فروردین دایر است؟

رشد ۶ درصدی مصرف بنزین در نوروز امسال

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد از ابتدای فروردین‌ماه امسال تا نهم فروردین به‌صورت میانگین روزانه ۱۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ...

۱۱ توصیه پلیس آگاهی برای پیشگیری از سرقت منزل

 رییس اداره مبارزه با سرقت منزل، مغازه و اماکن پلیس آگاهی فراجا، در خصوص پیشگیری از سرقت منزل در ایام تعطیلات نوروز نکاتی را به شهروندان یادآور شد.
کلانشهر: سرهنگ کارآگاه محمدرضا افراز گفت: نکته قابل تأمل در سرقت‌ها این ...

پایان کابوس روزهای عید میلیون ها دانش آموز سابق در ایران
پیک نوروزی حذف شد
19 اسفند 1402

پیک نوروزی حذف شد

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیک نوروزی نداریم، گفت: چارچوب برنامه‌های نوروزی را مشخص کرده و به استان‌ها اعلام کردیم.
کلانشهر: حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش  درباره برنامه‌های این معاونت ...

 فروش حضوری بلیت نوروزی اتوبوس آغاز شد

پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از اول اسفندماه به‌ صورت اینترنتی آغاز شده بود و از امروز هم پیش‌فروش بلیت همزمان به‌صورت اینترنتی و حضوری از پایانه‌های مسافری انجام خواهد شد.کلانشهر: با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی، برنامه‌ریزی برای سفرهای مردمی هم ...

برنامه راهبردی گیلان در مواجهه با تغییر اقلیم

تعطیلات نوروزی غم بار همراه با اعلام عزای عمومی در برخی شهرهای کشور را در حالی به پایان رساندیم که سیل، کمی قبل از آغاز سال جدید، چهره نمایاند و ایران را که سالی با تنش های آبی پشت سر ...

گوشت مرغ همچنان دونرخی است

گوشت مرغ در بازار دونرخی شده و با وجود اینکه مردم آن را از بازار آزاد کیلویی حدود ۱۶ هزار تومان می‌خرند، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اعلام کرد که این نرخ به هیچ وجه مورد تأیید نیست و ...

۷۲۴۱مورد مأموریت از ابتدای طرح نوروزی توسط اورژانس گیلان انجام شد

رئیس اورژانس گیلان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در محورهای استان گیلان تاکنون امدادگران اورژانس ۷ هزار و ۲۴۱ مورد مأموریت انجام داده اند.
به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، دکتر پیمان اسدی با اشاره ...

ورود بیش از 1 میلیون گردشگر به گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: بنا بر گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر بیش از ۱ میلیون و ۳۸۴ نفر ورودی گردشگران به استان بودند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، شهرود امیر انتخابی از استقبال اولین ...

ثبت بهترین تعطیلات در تونل جنگلی و طویل ترین پل  چوبی طبیعی در گیلان

تونل جنگلی روستای صفرابسته و نیز پل چوبی پارک جنگلی کیاشهر 2 منطقه بکر و دیدنی در شهرستان آستانه اشرفیه است که از دیدنی ترین مناطق در ایام تعطیلات نوروزی برای گردشگران است.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل ...

چگونگی ارایه خدمات دندانپزشکی دولتی در نوروز اعلام شد

رییس اداره امور دندان‌پزشکی وزارت بهداشت نحوه ارائه خدمات دندان‌پزشکی را در تعطیلات نوروزی تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، دکتر قاسم صادقی با اشاره به نحوه ارائه خدمات دندان‌پزشکی به مردم در تعطیلات نوروزی ...

پیش بینی ورود بعضی از افراد سودجو به گیلان در نوروز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و ورود بعضی از افراد سودجو به گیلان، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها حفاظت از اراضی کشاورزی را برعهده بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ...

افزایش میزان ذخیره میوه شب عید گیلانیان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت:پیش بینی می‌‌شود، برای تامین میوه شب عید مردم و گردشگران گیلان امسال 200تن بیشتر از سال گذشته ذخیره سیب و پرتقال داشته باشیم.  

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، علی درجانی از ...